Tarbijakaitseamet: Elu24 uus kampaania võib olla vastuolus seadusega

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski.
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski. Foto: Peeter Langovits

Tarbijakaitseameti pressiesindaja Hanna Turetski-Toomiku sõnul võib Elu24 uus paljastav kampaaniaplakati kujundus Eestimaa linnade tänavatel olla vastuolus reklaamiseadusega.

«Ilmselgelt tuleb Elu24 reklaamplakateid vaadata kui piiripealset reklaami,» märgib Turetski-Toomik. Lõpliku seisukohta pressiesindaja ei edasta, kuna selles osas pole veel järeldusele jõutud.

Elu24 reklaamplakati vastuolulisus otsustatakse läbivaatlusel, kus hinnatakse plakatit kui tervikut, edastab tarbijakaitse pressiesindaja, lisades, et plakatil kujutatut hakatakse analüüsima kõrvuti reklaamiseaduses sätestatuga.

«Praegusel hetkel on hinnanguid veidi vara anda,» vahendas Turetski-Toomik.

Tarbijakaitseamet tegeleb muuhulgas ka reklaami järelevalvega, millest tulenevalt lasub ametil kohustus lähiajal selgitada, vajadusel eksperte kaasates, kas Elu24 reklaamikampaania on vastuolus seadusega või mitte.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles