Anne & Stiil tähistab täna igavese ilu päeva!

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
"Anne&Stiil" kampaaniale pühendatud aprillinumbri esikaanel särab ekstravagantse muutuse läbi teinud Getter Jaani
"Anne&Stiil" kampaaniale pühendatud aprillinumbri esikaanel särab ekstravagantse muutuse läbi teinud Getter Jaani Foto: Anne & Stiil

Ajakiri Anne & Stiil kuulutas tänase päeva igavese ilu päevaks.

Eatu ilu ideele saab toetust avaldada üle Eesti, kandes spetsiaalset rinnakleepsu. Tallinnas toimub ka igavese ilu päevale pühendatud eriüritus KUMUs.

Igavese ilu päeva tähistatakse Anne & Stiili kampaania «Olen ilus, loomulikult!» raames. Eelmisel nädalal avalöögi saanud kampaania eesmärk on julgustada naisi end igas vanuses enesekindlamalt tundma.

Anne & Stiili korraldatud uuring* näitab, et kuigi Eesti naised on üldjuhul oma vanusega rahul, on teemaga seotud ka palju hirme. 51% naistest kardab vanemaks saades kaotada seksikuse, 54% välimuse, 65% mõistuse ning 85% kardab ea lisandudes ilma jääda tervisest.

 

Anne & Stiili erakordse esikaane ning intrigeeriva sisuga aprillinumbris pihib oma ilukatsetustest avameelselt ajakirja ilutoimetaja Reet Härmat. Tippjumestajast iluajakirjanik leiab, et enese eest on vaja hoolitseda ning enneaegsete vananemisnähtudega võidelda, kuid tõeline ilu ja sära tulevad ikkagi seestpoolt:

«Radikaalsed meetodid annavad enamasti tõesti efekti, kuid pikas perspektiivis on neil natuke kiirdieedi sarnane mõju: ruttu alla, ruttu üles. Kui end seestpoolt hooletusse jätta, ei too ihaldatud noorust tagasi ka kõige siledam pale. Mis kasu on portselanmaskist, kui selles pole säravaid silmi ja siirast elurõõmu?»

 

Kampaania raames saab Facebooki fänniküljel (www.facebook.com/olenilus) kaasa lüüa mitmes põnevas mängus. Välja loositakse 50 ilutoodet ning eriauhind Nivealt, peatselt tõmmatakse saladusloor veel ühelt uhkelt auhinnalt.

 

«Olen ilus, loomulikult!» kampaania rinnakleepsud on saadaval Anne & Stiili aprillinumbri vahel ning Montoni kauplustes üle Eesti.

 

Kampaaniat toetab Nivea.

 

* Uuring korraldati «Olen ilus, loomulikult!» kampaaniaga seoses portaalis Naistemaailm.ee ning selle käigus vastas küsimustele 2554 inimest. Tulemustes võeti arvesse 19–45 aasta vanuste naiste vastused, mida oli kokku 1864.

 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles