Moelooja Piret Ilves arendab endanimelist brändi

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuldnõela "seitsmiku" värske loomingut Disaini- ja Arhitektuurigaleriis.
Piret Ilves, askeetlik ja stiilipuhas kollektsioon Tallinna moenädalal
Kuldnõela "seitsmiku" värske loomingut Disaini- ja Arhitektuurigaleriis. Piret Ilves, askeetlik ja stiilipuhas kollektsioon Tallinna moenädalal Foto: Jelena Rudi

Tänavu ei astu Eesti parima moedisaineri auhinna Kuldnõela nominentide looming publiku ette moelava tuledevihus ega sihvakate modellide seljas, vaid hoopis näitusel disaini- ja arhitektuurigaleriis Tallinnas. Sealsamas kuulutatakse 16. märtsil välja ka moekunstnik, kes 14. Kuldnõela enda pihku saab.

Üles astuvad ka noorte moeloojate auhinna Väikese Nõela nominendid.

Piret Ilves paistab silma askeetlike ja stiilipuhaste komplektidega. «Teist aastat oli minu prioriteet number üks endanimelise brändi arendamine. Väliselt tähendas see edukate kevade ja sügise kollektsioonide loomist ning eraklientidega tegelemist. Mis kõrvaltvaatajaile välja ei paista on aga eelnenud kogemustest õppimine ja rohke analüüsimine, et areneda, muuta oma tegemisi järjest professionaalsemaks ja efektiivsemaks,» tuleb Ilvese sõnul selleks tööd teha iga päev, et ühel päeval mitte avastada, et oled oma mugavusstsooni kinni jäänud.

Kuldnõela ankeedile vastas ta järgmiselt:

Stiletto või suss? Stiletto.
Siid või samet? Siid, kuigi kasutan meeleldi ka sametit.
London või Pariis? Pariis, tingimata.
Päike või kuu? Ikka päike.
Kuld või hõbe? Hõbe.

Tallinna Kaubamaja loovjuhi Kristina Herodese sõnul võiks Pireti töid vaadates arvata, et nende taga on mõni moemaailma vana kala, mis on autori noorust teades eriti hea saavutus.
«Piret Ilvese võime väheste vahenditega palju öelda on meistri tunnus.»
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles