Adam Lamberti eduretsept telelauluvõistlusteks: eristu!

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Adam Lambert albumi "Trespassing" kaanepildil
Adam Lambert albumi "Trespassing" kaanepildil Foto: RCA

«American Idoli» telelauluvõistluselt tuule tiibadesse saanud Lambert rääkis ajakirja Q veebiküljele nippidest, kuidas panna inimesed enda poolt hääletama. Täna õhtul ja lähinädalatel saab näha, kas need võtted kehtivad ka Eesti Laulul.

Peamine asi: laula sellist laulu, millega vaatajad (kes on ka potentsiaalsed hääletajad) saavad samastuda ehk tunda, et see laul räägib nende elust.

«Võtsin võistlust kui strateegiamängu,» avameelitseb Adam. «Niipea, kui tundsin end saates mugavalt, püüdsin iga nädal publikuga heas mõttes manupuleerida, mis ongi suuresti meelelahutuse olemus,» räägib 30-aastane maailmakuulsuse saavutanud laulja. «Mu peamine strateegia oli teha igal nädalal midagi tõeliselt erilist, mis tekitaks arvamusi ja küsimusi. Üritasin teha asju, mis oleksid võrreldes konkurentidega hoopis teisest puust, et eristuda ja saada tähelepanu.» Adam lisas, et sellist promo nagu ta sai telesaates, pole võimalik raha eest osta.

Adam arvab, et «Idolist» saadud tuntus jääb teda saatma igavesti. Mees ei pea seda halvaks asjaks, sest see näitab, et rahvas näeb teda oma artistina ehk Idoli-Adamina. Adam Lambert saavutas «American Idoli» telelauluvõistlusel 2009. aastal teise koha. Tema teine kauamängiv heliplaat «Trespassing» (vabas tõlkes «Sissepääs keelatud») ilmub märtsis.

«American Idol» on tõsielu-shõu elementidega lauluvõistlus, kus igal nädalal peab üks osaline lahkuma - selle Eesti versiooniks on TV3s nähtud «Eesti otsib superstaari».

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles