Maailma kõige kallim visiitkaart?

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teemantidega visiitkaart aitab paremini äri teha?
Teemantidega visiitkaart aitab paremini äri teha? Foto: SCANPIX

Suurbritannia firma Black Astrum teeb eksklusiivseid visiitkaarte, millel on teemandid.

Need visiit- ja ärikaardid on mõeldud Aasia, Lähis-Ida ja Euroopa jõukuritele, edastab businessinsider.com.

Nende kaartide tegemisel kasutatakse Šveitsi materjale, kaasa arvatud seal töödeldud teemante ja metalli.

Firma Black Astrum rajati 2010. aastal ning selle briti firma põhitegevuseks on teemantidega esindusesemete tegemine väga jõukatele klientidele.

«Meie tehtud visiit- ja ärikaardid lubavad isikutel end tutvustada väga eksklusiivsel viisil,» lausus selle firma arendusjuht Sufian Khawaja.

Ta jätkas, et kliendiga lepitakse kokku detailid, mida ta oma visiitkaardil näha tahab.

Khawaja sõnul on nende kaartide vastu huvi tundnud mitmed USA ärimehed ja rahvusvahelised kuulsused, kuid neile anti eitav vastus.

«Need kaardid on mõeldud vaid diskreetsetele ning tõsist äri tegevatele isikutele, kellel on maailmas palju mõjuvõimu,» selgita Khawaja.

Teemantidega kaart maksab 1500  dollarit. Kliendid saavad neid kalleid kaarte osta ka 25, 50 ja 100 kaardist koosnevate pakkidena.

Asjatundjate hinnangul on tegemist maailma kõige kallima visiitkaardiga.

Pilte vaata siit.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles