Leonardo DiCapriost saab kevadel Kellatootja TAG Heueri uus reklaamnägu – DiCaprio vahetab välja 4000-dollarilisi Carrera Day-Date kellasid reklaamivatel plakatitel välja Brad Pitti.
DiCaprio hakkab TAG Heueri reklaamnäoks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamlepingust saadud raha kulutab staar aga heategevuseks, annetades kogu teenistuse erinevatele looduskaitse-alastele heategevusorganisatsioonidele, vahendab WENN.
«TAG Heuer on tugev kaubamärk ja on tõestanud oma pühendumust heategevusele. See on suur päev, kui selline austatud firma nagu TAG Heuer proovib tavapärasest erinevat viisi äri ajamiseks,» ütles DiCaprio.