Esmasuudlusest sai Youtube`i hitt

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Esmasuudlusest sai Youtube`i hitt
Esmasuudlusest sai Youtube`i hitt Foto: SCANPIX

Tõsielusaadet Virgin Diaries reklaamivast videost sai Youtube´is hitt juba enne kui see saade eetrisse on jõudnud.

Tegemist on äsja abiellunud noortega, kes pulmapäeval vahetavad oma esimese suudluse.

Kaabeltelevisiooni TLC tehtud klippi on vaadatud juba üle 600 000 korra.

Videolt on näha, kuidas üks mees, kes oletatavalt on pruudi isa, pahvatab suudlemist nähes naerma. Ülejäänud pulmakülalised jõllitavad ehmunult kanget ja kummalist suudlust.

Neli tundi kestev tõsielusaade jõuab Suurbritannias ja USAs eetrisse selle nädala pühapäeval.

Saate keskmes on kuus täiskasvanut, kes on neitsid, kas siis omal vabal valikul või saatuse tõttu.

Kaabeltelekanal TLC asub USAs Marylandi osariigis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles