Steve Jobsi prillidest sai moehitt

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Steve Jobs
Steve Jobs Foto: SCANPIX

Tehnoloogiafirma Apple endise juhi Steve Jobsi surma järgselt on ta prillid väga populaarseks muutunud.

Tegemist on Saksa firma Lunor Classic Rund PP prillidega, mille hind jääb 450 ja 495 dollari vahele, sõltuvalt detailidest, kirjutab news.com.au.

Need prillid disainis Robert Marc. New Yorgis asuvas kaheksas Marci poes on need nüüdseks otsa lõppenud.

Neid prille soovivad kliendid peavad ootama 12 nädalat, enne kui neil on võimalus need saada.

Jobsi prillid on väljas ka Hongkongis majandusmessil koos tema fotoga. Nende juures on tekst: «Steve Jobs 1955 – 2011. Me kaotasime geeniuse. Ta jättis meile oma suurepärased ideed ning lemmikprillid».

Lunori leheküljel on nende prillide juurde tekkinud märge «Steve Jobsi prillid».

«Pärast Jobsi surma on meie poole pöördunud palju inimesi, kes kõik neid prille soovivad,» lausus Lunori Aasia turgude turundusjuht Garck Tsui.

Samas on sotsiaalmeedia lehekülgedel spekuleeritud, et prillifirma ise tekitas nõudluse Jobsi prillide järele, kasutades kuulsa mehe surma ära.

«Inimesed ostavad neid prille Jobsi mälestamiseks,» selgitas Tsui.

Robert Marci sõnul ostis Jobs oma esimesed talle omaseks saanud prillid 1998. aastal ning seda just prillide lihtsa ja selge disaini tõttu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles