Martini korraldab telereklaami osatäitja leidmiseks talendijahi

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Inglise supermodell ja talendijahi žürii rahvusvaheline liige David Gandy Hispaania treppidel.
Inglise supermodell ja talendijahi žürii rahvusvaheline liige David Gandy Hispaania treppidel. Foto: Martini

Lõppenud nädalal alustas vermutite ja vahuveinide tootja Martini uue telereklaami meespeaosatäitja otsimist.  Rahvusvahelises talendijahis osalemiseks saab kandideerida Martini Facebooki fännilehel. Reklaami peaosatäitjaks valitud mehe tasu on 150 000 eurot.


 
Eestist kuulub rahvusvahelise talendijahi žüriisse stilist ja moekunstnik Liisi Eesmaa, kelle ellusuhtumist iseloomustab hästi ka Martini juhtmõte Õnn on elustiil.
 
„Stiilsed mehed on need, kes tegutsevad kirglikult oma unistuste suunas ja külvavad seeläbi enda ümber imetlust. Mehe teeb stiilseks karisma, isikupära ja hoiak. Olen kindel, et uus Martini-mees on just selline,“ ütles Martini talendijahi žürii liige, stilist ja moekunstnik Liisi Eesmaa talendijahi Roomas toimunud avaüritusel. Rahvusvahelisse žüriisse kuulub ka briti supermodell David Gandy.
 

Roomas suurejoonelise üritusega avatud rahvusvahelisel talendijahil on oodatud osalema kõik vähemalt 25-aastased noormehed, kelle elu iseloomustab Martini juhtmõte „Õnn on elustiil“ (ing Luck is an attitude).

Osalemiseks tuleb Martini Facebooki fännilehele www.facebook.com/Martini (Kisser Casting) laadida üles pilt endast ning lühike ennast tutvustav videoklipp.

Samal lehel on ka osalemise täpsemad reeglid. Kõik täisealised Martini fännid saavad Facebookis kandidaate soovitada ning hääletada oma lemmikkandidaadi poolt. Martini-meheks saanud kandidaadi soovitaja  pälvib 10 000 eurot.
 
 

8. oktoobrini kestev talendijaht toimub samaaegselt 16 riigis üle maailma ning 35 parima hulka pääseb lisaks Facebookis enim populaarsust kogunud kandidaatidele vähemalt üks osaleja kõigist 16 riigist, kaasaarvatud Eestist.

Uue reklaaminäo rolliks Martini telereklaamis  on suudelda kümmet naist. Uus telereklaam esilinastub novembris 2011.
 

Martini asutati enam kui 140 aastat tagasi itaallaste Luigi Rossi ja Alessandro Martini koostöö tulemusena.

Martini vermuteid ja vahuveine toodab ja turustab üks maailma suurimatest alkohoolsete jookide tootjatest Bacardi Limited. Eestis esindab Bacardi tooteid, sealhulgas Martinit, AS Liviko.

Kiika pilte!

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles