Aasta parimad driftijad selguvad Raplas betoonseinte vahel

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taavi Toomara vs Eduard Vahemets
Taavi Toomara vs Eduard Vahemets Foto: Tom Riismaa

Sel nädalavahetusel, 5. ja 6. augustil selguvad Rapla kardirajal hooaja parimad autotaltsutajad – toimub hooaja võistlus. Etapp saab olema paras katsumus kõikidele sõitjatele, sest rada piireteks paigaldatakse betoonseinad, mis eksimuse korral võib muuta auto hoobilt sõidukõlbmatuks.

Reedel alustavad sõitjad treeningutega, et katsetada betoonseinaga piiratud Rapla rada ning anda viimane tehniline lihv oma autodele. On kuulda, et mitmed autod on läbinud uuendusi, mis tähendab võistlejatele harjumist auto uute sõiduomadustega.

Võistlejate rivi  on põnevusttekitav ja seisud punktitabelites pingelised. Kokku on Rapla kardirajale oodata üle 20 võistleja. Seni on pro-klassis seni kõige rohkem punkte kogunud Taavi Toomara, kellele hingavad kuklasse nii Gert Roosipõld ja mullune võitja Eduard Vahemets. Toomara pole teinud saladust, et tema tänavune suurim soov on olla parem sõitja kui Vahemets. Selle eesmärgi poole on Toomara liikunud stabiilselt kogu selle hooaja jooksul. 

Ka street-klassi praegune liider Ott Kokk ei saa rajal end lõdvaks lasta, sest tugevad kandidaadid esikohale on veel Karl-Sander Lebbin, Allan Lätt ja Urmo Täheste. Kõikidel nimetatud võistlejatel on reaalne võimalus jõuda hooaja kokkuvõttes esikohale.

Lisaks taas platsis võistlejad Soomest ning rajale tuleb taas tuntud uudisteankur Tanel Talve, kes sel korral sõidab oma isikliku Chevrolet Camaro SS-ga. Ilmselgelt jäi Talvele eelmisest etapist külge driftipisik. Juuli alguses võistles ta Kristjan Salmre BMW-ga. Sel korral tuleb mees tavapärasest ohtlikumale rajale oma isikliku autoga, milleks on Chevrolet Camaro SS. Ent see auto ei tule rajale ainult Talve roolimisel. Sellega võistleb ka üks pro-klassi võistleja, kelle ülesandeks on välja selgitada kas selle 420 hobujõulise tänavaautoga on üldse võimalik driftida või polegi see nii lihtne kui arvata võiks.


Võistluse ajakava:
Reede, 5. august

16.00-21.00 Võistlejate väravad avatud
16.00-21.00 Treening
18.00 Väravad avatakse pealtvaatajatele
18.00-21.00 Registreerimine ja tehniline ülevaatus
 
Laupäev, 6. august
08.45 Sõitjate koosolek
09.00 Treeningsõidud
10.00 Avatakse väravad
10.00-11.30 Street klassi kvalifikatsioon
11.30-12.00 Vaheajašõu/loosid, lõuna
12.00-12.15 VIP sõidud
12.15-12.30 Paus,vaheajašõu/loosid
12.30-13.45 PRO klassi kvalifikatsioon
13.45-14.50 STREET klassi finaalid
14.50-15.00 STREET klassi autasustamine
15.00-16.15 PRO klassi finaalid
16.15-16.30 PRO klassi autasustamine
16.30-16.45 Burnout show (kuiva ilmaga)

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles