Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Võtke eeskuju! Sandra Vabarna võttis ette 100 päeva väljakutse

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Sandra Vabarna | FOTO: Instagram

Sandra Vabarna otsustas 1. septembril käima lükata uue väljakutse, mille eesmärk on 100 päeva järjest teha midagi sellist, mida ta kogu aeg on tahtnud ja soovinud teha.

Andekas muusik ja folkansambli TradAttack! ainus naisliige on ka varem teinud 100 päeva väljakutseid. Seekord alustas ta sellega esimesel septembril. «Kõik on võimalik, kui väga tahta...isegi hotellitoas smuutisid teha. Õhus on uued tuuled ja uued väljakutsed.» kirjutab Sandra sotsiaalmeediakanalis Instagram.

Mõnusat 1. septembrit! 100 päeva uusi väljakutseid, 1. PÄEV alaku! Minu eesmärgiks on keskenduda endale ja enda tervisele. Seega võtan vastu mitu väljakutset, mida igapäevaselt teen/jälgin: 1. jooga; 2. reiki; 3. 10000 sammu; 4. trenn (5xnädalas); 5. suhkru, nisujahu ja töödeldud toitude vaba toitumine; 6. max üks kohvi päevas; 7. vähemalt 30 min erialast tegevust (pilli harjutamine); 8. max üks film või seriaali osa päevas; 9. min 30 min enne magama minekut ei vaata ekraane. Kindlasti olen ka meelemürkide vaba ja toitumisel jälgin, et oleks rohkelt värsket, taimset ja päris toitu ja kogused mõõdukad. See saab olema väga põnev ja tõsine väljakutse, sest oleme sellel ajal üle 50 päeva välismaal tuuril! Let the fun begin! #tervis #100päeva #jooga #sport #reiki #toitumine #väljakutse #eisuhkrule #einisujahule

A post shared by Sandra Vabarna (@sandravabarna) on

«Minu eesmärgiks on keskenduda endale ja enda tervisele. Seega võtan vastu mitu väljakutset, mida igapäevaselt teen/jälgin.»

1. jooga;
2. reiki;
3. 10000 sammu;
4. trenn (5xnädalas);
5. suhkru, nisujahu ja töödeldud toitude vaba toitumine;
6. max üks kohvi päevas;
7. vähemalt 30 min erialast tegevust (pilli harjutamine);
8. max üks film või seriaali osa päevas;
9. min 30 min enne magama minekut ei vaata ekraane.

Kindlasti olen ka meelemürkide vaba ja toitumisel jälgin, et oleks rohkelt värsket, taimset ja päris toitu ja kogused mõõdukad. See saab olema väga põnev ja tõsine väljakutse, sest oleme sellel ajal üle 50 päeva välismaal tuuril!

Kas sina oled valmis uuteks väljakutseteks?

Tere hommikust! Möödas on esimesed 10 päeva 100 päeva väljakutsest. Selle aja jooksul olen reisinud 3 riigis ja andnud 5 kontserti ja see on paras aeg, et loksuda uue elu rütmi ja teha esimesed järeldused Üldiselt on nii füüsiliselt kui emotsionaalselt väga hea olla! On tunda, et keha puhastub, ajab välja mürke ja harjub uue olukorraga. Aga kõik väljakutsed sujuvad mõnusalt - igapäevane jooga, reiki, 10 000 sammu (olen isegi rohkem teinud, keskmiselt 12 000 sammu päevas), 5xtrenni nädalas. Suhkru, nisujahu ja töödeldud toidu vaba söömine ei ole ka probleeme valmistanud. Pole ühtegi kooki, maiustust, pastat jne suhu pistnud ja ei tunne ka puudust. Kindlasti olen enda teadmata väga väikses koguses suhkrut ja nisujahu söönud, sest näiteks restoranis ei ole iga kastme koostist küsinud. Aga ise toitudele suhkrutooteid ei lisa ja neid sisaldavaid tooteid poest ka ei osta. Minult on küsitud, kuidas magusaisu leevendan - söön puuvilju või marju, aga ka mõõdukas koguses. Pilli harjutamine on ka väga produktiivselt läinud ja kirjutasin isegi ühe loo. Tänu filmide/seriaalide ja öisele ekraani vaatamise piiramisele olen läbi lugenud 3 raamatut!!! Ainuke raskus on olnud KOHVI! ☕️Esimesed 6 päeva pidasin vastu ühe kohviga päevas, aga viimased 4 päeva olen joonud 2 tassi päevas. Aga seegi juba edasiminek! Kõigel sellel on olnud ka väga positiivne mõju kehakaalule (-1,8kg). Ja nüüd ainult edasi… Kuidas teil on läinud, kes kampa lõid? @kivikla @gretenurmel @atukas

A post shared by Sandra Vabarna (@sandravabarna) on

Tagasi üles