Kardashianid panevad Instagrami reklaamide pealt korralikud summad taskusse
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Michael Heller, kes juhib digitaalse turunduse firmat Talent Resources ning vahendab mitmeid Kardashianide reklaamidiile, paljastas Us Weekly'le kui palju kuulsa klanni liikmed oma isiklikel Instagrami kontodel promotavate reklaamide pealt teenivad.
Brändid on valmis investeerima ligi 500 000 dollarit pääsemaks Kim Kardashiani Instagrami profiilile. Taolisi postitusi näeb seega vähemalt 94,8 miljonit inimest. Täpselt nii palju on Kardashianide kuulsamail pereliikmel sotsiaalmeedia kanalis jälgijaid. Khloe Kardashian, kellel on 64,1 miljonit jälgijat ning Kourtney, kellel on 54,3 miljonit jälgijat, peavad leppima poole väiksema summaga. Neile pakutakse erinevate toodete promomise eest 250 000 dollarit postituse kohta.
Reklaamitavad tooted ulatuvad kaalukaotus jookidest, suusajopede ning kosmeetikani. Kui üks Kardashianidest teatud toodet oma Instagrami kontol kiidab, võib tootja müügiedus kindel olla, paljastab Heller. Kõrge reklaamihinna juures võivad õed aga valida, mida reklaamida soovivad. Brändid valitakse selle järgi, mis nende enda elustiiliga kõige paremini kokku sobivad. Paljudele pakkumistele öeldakse siiski ka ei. Sellele vaatamata moodustab sponsoreeritud postituste kogusumma pea 25 protsenti kuulsate õdede sissetulekust.