TFW/ Marimo Fashioni kollektsioon on inspireeritud unenägudest, kus unistused ja salasoovid saavad reaalsuseks

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Marimo Fashion
Marimo Fashion Foto: Stina Kase

MARIMO esitleb Tallinn Fashion Week 2016 raames kevad-suvi 2017 kollektsiooni “A Dream”. Kollektsioon on inspireeritud unenägudest, kus kõik Sinu unistused ning salasoovid saavad reaalsuseks.

Esitlusele tulevad kleidid ja mantlid, mis on disainilt õhulised ja kerged, tundmaks kevad-suvist briisi enda ümber. Kõik rõivad on disainitud kandmiseks enesekindlale, intelligentsele ja elegantsele naisele, kes hindab kõrgkvaliteetseid materjale, meisterlikku õmblustööd ning personaalset lähenemist. Kollektsioonis on ka valik pruutkleite.

Marimo Fashion
Marimo Fashion Foto: Marimo Fashion

Kollektsiooni värvitoonid on valitud jäljendama kõige ilusamaid unenägusid ning toob lavale valged, pastellid nagu kahvaturoosa ja sirelililla, beeži, öösinise ning musta. Kõik materjalid on valitud toetama MARIMO kui brändi väärtusi - kasutusel on kõrgkvaliteetsed siidid, villakrepid ning kerged villa-kašmiiri segud. Luksust lisavad kvaliteetsed pitsid, Swarovski kristallid ning käsitööna valminud tikandid. Enamik tooteid on siidvoodril, et kandja tunneks end MARIMO rõivaid kandes kõige paremal võimalikul viisi. Kollektsioon on minimalistlik, kuid oma detailides luksuslik.

MARIMO loominguga saab lähemalt tutvuda kodulehel või MARIMO Boutique’is Tallinna vanalinnas.

Mariliis Soobard on MARIMO looja ja disainer. Mariliis on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli tekstiili- ja rõivatehnoloogia eriala, töötanud Eesti Kunstiakadeemias projektijuhina ning õppejõuna nii EKAs kui TTÜs.

Mariliis Soobard, Marimo Fashion
Mariliis Soobard, Marimo Fashion Foto: Christo Neemre

2010. aastal peale ülikooli lõpetamist ning mitmeid aastaid vabakutselise disaineri ja õmblejana töötamist ning erinevates rõivavaldkonna ettevõtetes praktiseerimist oli aeg küps oma rõivabrändi loomiseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles