Peeter Rebane nõuab Estonian Airilt kompensatsiooni

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Peeter Rebane
Peeter Rebane Foto: Liis Treimann

Peeter Rebane leiab, et Estonian Air petab kliente, kui ei teata graafikumuutustest ning ei kompenseeri lendude hilinemisi.


Möödunud neljapäeval tühistas Estonian Air Stockholmi-Tallinna lennu, mille tõttu Rebane ootas Stockholmis üle viie tunni väljalendu, saamata lennufirmalt selle kohta informatsiooni kirjutab Õhtuleht.


Rebane pöördus lennufirma poole kompensatsioonipalvega,  mille kohaselt peab lennufirma vähem kui 1500 km pikkuse lennu viibimisel üle kahe tunni, maksma reisijale 250 eurot.

Lennufirma aga keeldus kompensatsioonist, teatades, et lennu tühistamine tehnilistel põhjustel on «eriolukord».

«Euroopa Kohus on otsustatud (22.12.2008, 17.06.2007 & etc), et lennuki tehnilist riket ei peeta «eriolukorraks», millega lennufirma vabaneks vastutusest. See, et Estonian Airil jälle lennuk katki läks ja lennufirma väheste investeeringute tõttu pole asenduslennukit või liiga vana lennukipark, on lennufirma vastutus, mitte reisija süü,» kirjutas Rebane.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles