Nescafé and will.i.am taasleiutavad klassika

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
will.i.am /
will.i.am / Foto: NESCAFÉ® Dolce Gusto®

1. septembril tutvustas ebatraditsiooniliste kohvitoodete looja NESCAFÉ® Dolce Gusto®  oma uut globaalset kampaaniat: „Loovus taasleiutab klassika“, milles lööb kaasa ka mitmete Grammy`dega pärjatud muusikalegend will.i.am.

Kampaania keskmes on loovuse liikuma panev jõud, mis tagab tippkvaliteedi ühtmoodi nii muusika- kui ka kohvimaailmas. Tõelised kohvifännid avastavad kiiresti uued kõrgkvaliteedilised kohvitooted ja põnevad ning harivad kohvielamused. Kampaania „Loovus taasleiutab klassika“ demonstreerib NESCAFÉ® Dolce Gusto® pühendumust kohvielamuste pakkumisele, mis läheb kaugemale kõigest harjumuslikust, kasutades inspiratsiooni allikana just loovust.

Nescafe Dolce Gusto GBU juht Alex Touzes nendib, et “NESCAFÉ® Dolce Gusto® on alati olnud omapärane kohvibränd. "Meile meeldib nihutada piire ja esitada kohvimaailmale väljakutseid, püstitades uusi kvaliteeditingimusi. Mis puudutab tippkvaliteeti, siis usume, et loov lähenemine on see, mis eristab kohvi kohvist. Meie läheme traditsioonilisest kohvivalmistamisest kaugemale, mõtestame selle ümber, lisades loomingulise poole. Kõike seda, et pakkuda hämmastavat kohvielamust,“ märkis Touzes.

Kampaania jaoks lõid kaks staari käed: Ola Persson, NESCAFÉ® Dolce Gusto® barista, kes on kohvimaailmas tegutsenud üle 15 aasta ja seitsmekordne Grammy võitja, hip hop artist, muusikalooja, DJ ja produtsent will.i.am. Mõlemad on oma valdkonna professionaalid ja just loovus on neid ühendavaks omaduseks ning inspiratsiooniallikaks, mis innustab mehi püüdlema kaugemale.

Ola Persson / Foto: NESCAFÉ® Dolce Gusto®
Ola Persson / Foto: NESCAFÉ® Dolce Gusto® Foto: Nescafe
 

Kampaania keskmes on elujõust pakatav film, milles osalevad mõlemad oma ala tegijad. Film tõestab, et loovus on mootoriks mistahes protsessile. Will.i.am esitab selles oma unikaalset versiooni Otis Redding`i ikoonilisest hitist “(Sittin`On) The Dock of the Bay” ning Ola Persson muundab NESCAFÉ® Dolce Gusto® abil traditsioonilise tassi kohvi seninägematuks kohvielamuseks. Vaata filmi siit.

Mida loomingulisus tegelikult tähendab?

Black Eyed Peas-i ridadest tuntud will.i.am sõnul on loovus fundamentaalne osa tema loomusest. “See on keel, milles ma suhtlen kõigiga - sõltumata rahvusest, rassist, soost või vanusest”, lisas artist. Just see on põhjuseks, mis kampaaniasse “Loovus taasleiutab klassika” nimelt will.i.am kaasati. “Minu ja NESCAFÉ® Dolce Gusto® koostöö sai võimalikuks kampaania põhiolemuse – avastada loovust – tõttu, mis on suur osa sellest, kes ma oma olemuselt olen ja sellest, mida ma igapäevaselt teen. Lisaks, suure tehnoloogia fännina avaldab mulle muljet nende kohvimasinate kaasaegne disain ja uuenduslikud omadused”, rääkis will.i.am.

Nestlé kohvi looja Ola Perssoni sõnade kohaselt võib tänaseid NESCAFÉ® Dolce Gusto® kohvimasinaid samahästi nimetada personaalseks baristaks sinu kodus. “Masinatel on kõrgsurve süsteem, mis garanteerib professionaalse tulemuse. Kapsli ja kohvimasina koostöös, õige surve ja temperatuuri juures kindlustatakse täiuslik tulemus kõrgkvaliteedilise kohvi näol – meie masinad suudavad toota nii rikkalikku sametkreemise maitsega espresso-t kui ka pehme-leebe vahuga latte machiato-t või cappucino-t“.

Kõik ei sõltu siiski üksi kohvimasinast ega ubadest – Ola sõnul sõltub kohvi unikaalne maitse õigest segust. Tema jaoks tähistab loovus vabadust luua midagi unikaalset. See on mõtteviis ja võimalus eneseväljenduseks.

Ola ja will.i.am on ühel meelel, et nii kohv kui ka muusika eeldavad loovust. “Muusikas on see ainus viis teisi edestada. Sa pead pidevalt nihutama oma piire ja taaslooma ennast, et suuta tulla välja uue hitiga. Sarnaselt toimivad ka kohvi loojad NESCAFÉ® Dolce Gusto`s®, pannes mängu kogu oma loominguline energia, et muuta kohv eristuvaks kogu ülejäänud kohvimaailmast ja pakkudes seeläbi põnevat ja tipptasemel kohvikogemust – just seda olen ma Olalt tema tegevuses õppinud!“ nõustus will.i.am.

“Loovus taasleiutab klassika” on NESCAFÉ® Dolce Gusto® kampaania, mis viiakse ellu koostöös mitmetahulise meelelahutaja ja innovaatori, will.i.am`i, ja Nestlé kohvilooja Ola Perssoniga. Kampaania kohta leiad lisa veebist https://www.dolce-gusto.ee/reinvent-a-classic

NESCAFÉ® Dolce Gusto® on omanäoline preemium kohvitoodete looja, mille tooted on esindatud enam kui 80 riigis üle maailma. NESCAFÉ® Dolce Gusto® pakub innovatsiooni nii kohvimasinate tehnoloogias kui ka disainis ning preemiumtaseme kohvisegusid. Kõike seda, et tagada kohvinautlejale professionaalne personaliseeritud kohvielamus tema enda kodus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles