Kohtu ette astuv Ryan Lochte sai uue sponsori

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ryan Lochte
Ryan Lochte Foto: SCANPIX

Rio olümpial röövi kohta valetanud USA staarujuja Ryan Lochte kaotas pärast vale ilmsikstulekut mitu sponsorit, kaasa arvatud Speedo ja Ralph Lauren, kuid sai nüüd uue sponsori, milleks on kurgupastille valmistav firma Pine Bros.

Brasiilia politsei esitas Lochte´le süüdistuse röövi kohta valetamises ja ta peab Brasiilias kohtu ette astuma, edastab Huffington Post.

Rahvusvaheline ujumisliit ja USA ujumisliit kaaluvad, kuidas Lochte´t ja ta kolme kaaslast vintis peaga toime pandud valetamise pärast karistada.

Kuid Rio skandaal, Brasiilia kohus ja politseiuurimine ei  ole mõjutanud USA firmat Pine Bros, mis teatas Twitteris, et sõlmis Lochte`ga koostöölepingu.

«Pine Bros teatab auga, et sõlmis ujuja Ryan Lochte`ga koostöölepingu ja tänu Lochte´ juhtumile saime uue reklaamlause,» edastas firma.

Pine Bros uueks reklaamlauseks on «forgiving on your throat»  (anna oma kurgule andeks). Firma teatel on inimesi, kaasa arvatud Lochte, lihtne süüdi mõista, kuid nüüd on aeg andeks anda.

Pine Bros tegevjuhi Rider McDowelli teatel ei taha keegi enam näha, mida Lochte ujujana on saavutanud.

«Me kõik teeme vigu, kuid enamiku meist ei trambita meedias mutta. Ta on suurepärane sportlane ja andnud palju raha heategevuseks, meie silmis ei ole ta kaabakas,» teatas McDowell.

Lochte on pärast vale ilmsikstulekut andnud mitmeid intervjuusid, kus ta tegu selgitab ja vabandab. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles