Soome tuntuim reklaamimees peab Eesti märgist olulisemaks meie riigi üldist mainet ja ilu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Babulja ehk vanaema tervitas kevadet lounge Deja Vu's
Babulja ehk vanaema tervitas kevadet lounge Deja Vu's Foto: Rene Lutterus

Hiljutine katse Eesti brändi uuendada kukkus läbi, sest Eesti märgi konkursile laekunud töödest ei peetud ühtegi sedavõrd heaks, et seda edasi arendada.

Soome tuntuim reklaamimees Ami Hasan arvab, et sloganist ja märgist hoopis olulisem on riigi üldine maine ning ilu, mis ahvatleb turiste meile külla.

Vaata täpsemalt videost! 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles