Mick Pedaja ehib end Eesti Laulul kodumaise telestaari loodud disainiga

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Laul 2016, esimene poolfinaal stuudios, Mick Pedaja
Eesti Laul 2016, esimene poolfinaal stuudios, Mick Pedaja Foto: Erlend Štaub

Eesti Laulu poolfinalist Mick Pedaja kuulub ka nende sekka, kes armastavad kodumaist disaini ning on end konkursi poolfinaalis riietanud brändi rõivastesse, mille taga on kodumaine telestaar.

Muusik Mick Pedaja ja tema kaunid taustalauljatarid on Eesti Laulu poolfinaalis riietatud telesarja «Köök» staari Margaret Kodusaare loodud brändi WÖÖ poolt.

WÖÖ on uus Eesti bränd, kelle jaoks on olulisel kohal looduslikud materjalid, innovatsioon disainis, mugavus ja praktilisus. Bränd mõtleb roheliselt – kangastel on ÖKO-Tex sertifikaadid, kõik tooted on disainitud ja toodetud Eestis ning kõik tootmisjäägid taaskasutatakse.

WÖÖ brändi taga seisab disainerite duo Margaret Kodusaar ja Kristi Pärn, kes on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia moedisaini eriala.

Kuidas meeldib?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles