Mick Pedaja ehib end Eesti Laulul kodumaise telestaari loodud disainiga

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
13. veebruar 2016 22:15
Eesti Laul 2016, esimene poolfinaal stuudios, Mick Pedaja | FOTO: Erlend Štaub
Eesti Laul 2016, esimene poolfinaal stuudios | FOTO: Erlend Štaub
Eesti Laul 2016 poolfinaali salvestamine, Mick Pedaja | FOTO: Erlend Štaub
Eesti Laul 2016 poolfinaali salvestamine, Mick Pedaja | FOTO: Erlend Štaub
Eesti Laul 2016 poolfinaali salvestamine, Mick Pedaja | FOTO: Erlend Štaub
Eesti Laul 2016 poolfinaali salvestamine, Mick Pedaja | FOTO: Erlend Štaub
Eesti Laul 2016 poolfinaali salvestamine, Mick Pedaja | FOTO: Erlend Štaub

Eesti Laulu poolfinalist Mick Pedaja kuulub ka nende sekka, kes armastavad kodumaist disaini ning on end konkursi poolfinaalis riietanud brändi rõivastesse, mille taga on kodumaine telestaar.

Muusik Mick Pedaja ja tema kaunid taustalauljatarid on Eesti Laulu poolfinaalis riietatud telesarja «Köök» staari Margaret Kodusaare loodud brändi WÖÖ poolt.

WÖÖ on uus Eesti bränd, kelle jaoks on olulisel kohal looduslikud materjalid, innovatsioon disainis, mugavus ja praktilisus. Bränd mõtleb roheliselt – kangastel on ÖKO-Tex sertifikaadid, kõik tooted on disainitud ja toodetud Eestis ning kõik tootmisjäägid taaskasutatakse.

WÖÖ brändi taga seisab disainerite duo Margaret Kodusaar ja Kristi Pärn, kes on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia moedisaini eriala.

Kuidas meeldib?

SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL