Pildid: eestlannast moelooja teeb Londonis ilma

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Brändi Bernhard Dyne looja Liilia Aunapuu
Brändi Bernhard Dyne looja Liilia Aunapuu Foto: Erakogu

Hiljuti oli eesti moeloojal Liilia Aunapuul au ules astuda külalisvestlejana QM Moe Ühiskonnas, Queen Mary Londoni Ülikoolis (Queen Mary University of London).

Disainer raakis brändi Bernhard Dyne loomisest ja moemaailma telgitagustest ning üliopilastel oli võimalus disainerile esitada küsimusi ja isiklikult vestelda.

Foto: Erakogu

Disainer andis soovitusi ning rääkis oma kogumusest, kuidas alustada oma brändiga ning ammutada inspiratsiooni. Moemaailm on konkurenditihe ja motivatsiooni ei tohi kaotada. Disainer soovitas meeles pidada, et «NO means Next Opportunity»( ei tähendab uut võimalust) ja sellistest kogemustest saab alati juurde õppida. Ei tasu kunagi kaotada eneseusku ja motivatsiooni.

Samuti rõhutas disainer Liilia Aunapuu, et alati tuleb inimesi aidata ja tühjasid lubadusi ei tasu jagada.

«When I am passionate I tend to talk with my hands (Kui ma olen kirgilk, kaldun rääkima oma kätega),» arutleb Liilia.

Bernhard Dyne brändi nime all näitas oma töö vilju Liilia Aunapuu ka Londoni moenädalal.

Bernhard Dyne esindab disaineri sõnul kahte rahvust - nii eestlasi kui venelasi - tema enda vanemate ja juurte järgi. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles