Galerii: täna avati Kaubamajas enam kui 30 Eesti disaineri loomingu pop-up-müügipinnad

Meisi Volt
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Kaubamaja 55. juubeliaasta tähistamiseks avati Tallinna ja Tartu Kaubamajas lisaks olemasolevatele kodumaiste kaubamärkide müügikohtadele enam kui 30 erineva Eesti disaineri loomingu pop-up-müügipinnad. Valikus on nii rõivad, aksessuaarid, kodusisustus- kui ka lastekaubad.

«Eesti disaini on Kaubamajas müüdud juba 55 aastat, kuid esmakordselt on tegemist nii suure projektiga. Lisaks tuntud Eesti disaineritele on hea meel tutvustada ka täiesti uusi tegijaid,» rääkis Kaubamaja ASi tegevdirektor Erkki Laugus. «Eesti inimene otsib aina enam erilisi lahendusi ja vaatab hea meelega kodumaise disaini poole, leidsime, et on just õige hetk tuua see Kaubamajja veelgi suuremas mahus,» lisas Laugus.

Foto: Egert Kamenik

«Peame oluliseks, et Eesti disaineritel oleks võimalik tutvustada enda loomingut rohkematele inimestele. Eesti disain on väga kvaliteetne, põhjamaiselt stiilne ja praktiline ning vajab kindlasti rohkem tähelepanu,» kõneles Kaubamaja ASi turundusdirektor Britta Ratas. «Arvan, et Kaubamaja on kodumaise loomingu esitlemiseks just õige koht,» lisas Britta Ratas.

Foto: Egert Kamenik

Tänasest on Kaubamajas lisaks tavapärasele kodumaiste kaubamärkide valikule müügil üle 30 erineva Eesti disaineri looming. Autorite seas on ka Kätlin Kaljuvee, kes on teinud koostööd maailmakuulsa Givenchyga. Esindatud on veel disainerimärgid August, Mare Kelpman, Reval Denim Guild, Kadri Kruus, Tanel Veenre, Stuudio Nahk, Sir Ewald, Swärk, Pearl Jewellery by Mariliis Sepper, Dadamora, Bless This Mess, Tallinn Dolls jpt. Kodumaailmast võib leida kaubamärke Jaanus Orgusaar, 4 Room, Oot Oot, Radis, Talken Design, Narma, Valhalla Factory jne.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles