Eesti uusim moebränd CUBE vallutab Deja Vu lava

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Anatoli Ein ja Svetlana Agureeva lõid oma rõivabrändi Cube
Anatoli Ein ja Svetlana Agureeva lõid oma rõivabrändi Cube Foto: Maksim Toome

Sel reedel, 28.augustil jõuab taaskord Lounge Deja Vu külastajateni koostöös Xante'ga toimuv pidu DiModa, mis sel korral ootab kõiki gurmaane nautima moeshow’d Eesti uusimalt moebrändilt CUBE kollektsiooniga «Be Edgy»! 

Moebränd, mis on vaid mõned kuud vana, ent üllatanud kogu Eesti moemaastikku juba mitmetel moeshow'del, jõuab särava lavashow'ga Deja Vu külastajateni juba sel reedel! Juba uksel ootavad kõiki moegurmaane Xante neiud, kes uksel kõiki maitsvate kokteilidega tervitavad!

Foto: Максим Тооме

Tuntud stilist ja saatejuht Anatoli Ein ja disainer Svetlana Agureeva on loonud täiesti uue rõivabrändi Cube, mis õhkub  enesekindlusest, ainulaadsusest ja omanäolisusest. Kaubamärk kannab nime CUBE, mis tõlgituna inglise keelest tähendab «kuup». Mitmekülgsus – see ongi Cube'i filosoofiline põhiidee. Isiklik areng, huvide mitmekesisus, hobid ja edasi liikumine - see on see, mis iseloomustab tänapäeva inimest, kes ei karda ka eksperimenteerida riietusega ja ei piirdu ainult teatud moetrendidega. 

Foto: Maksim Toome

Kütkestavad modellid, kes sel õhtul kandmas värskemaid moehitte, on eriliselt kaunid tänu Loreal Paris professionaalidele ning vapustavad soengud on neidudele pähe seadnud Ilja Komarov (Make Your I.D.). «Be edgy, wear Cube!» nii ütleb moebrändi slogan, mis innustab Eesti moeteadlikke inimesi olema julgemad enda moevalikutel. Uue moebrändiga saavad kõik tutvuda juba sel reedel Deja Vu moeõhtul DiModa.

Cube ja Lounge Deja Vu loosivad ürituse raames välja ka kinkekaardi 100 euro väärtuses. Loosimisest saab osa võtta siin.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles