JAHMATAV! 96% naistest ei pea end ilusaks

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ajakirja Eesti Naine 90. sünnipäev
Ajakirja Eesti Naine 90. sünnipäev Foto: Jelena Rudi

 96% naistest ei vali enda välimuse kirjeldamiseks sõna «ilus», näitas kosmeetikabrändi Dove ülemaailmne uuring. Jahmatavast tulemusest on inspireeritud Dove`i «Vali ilu» kampaania, mis julgustab naisi oma välimusse positiivselt suhtuma.

Foto: MIKE BLAKE/REUTERS

«Ehkki enamik naistest ei kirjelda end sõnaga ilus, nõustub 80% küsitlusele vastanutest sellega, et igas naises on midagi kaunist. Samal ajal ei märgata seda iseenda puhul,» selgitas Dove`i brändijuht Julija Kravcenko. «Meie eesmärk on inspireerida naisi seda mõtteviisi muutma. Soovime, et naised mõistaksid, et see, kas nad tunnevad ennast ilusana või mitte, on nende valik. Oluline on seejuures teadvustada, et seda valikut on neil võimalus teha iga päev,» ütles ta.

Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Suusakuninganna Kristina Šmigun - ilus ja edukas.

Kravcenko sõnul on paljud naised on oma välimuse suhtes liiga kriitilised ning tunnevad survet vastata ühiskonnas levinud ebarealistlikele ilustandarditele. Ebaõnnestumine muudab aga naised õnnetuks ning süvendab ebakindlustunnet veelgi. «Soovime uue «Vali ilu»  kampaaniaga panna naised oma ilu märkama. Püüdeleme selle poole, et naised mõtestaksid oma ilumääratluse ümber ning tajuksid ilu enesekindluse, mitte ärevuse allikana,» selgitas ta.

«Vali ilu» kampaania sõnumeid kannab endas lühifilm, mis filmiti viies maailma suurlinnas. «Tegemist on mõtlemapaneva videoga, mis näitab, et naistel on oma ilu tunnetamisega raskusi kogu maailmas. Klipp näitab ilmekalt seda, et iseendasse suhtumine mõjutab olulisel määral meie argielu ning tõestab, et kui naine tunneb end ilusana, kiirgab temast õnnelikkust ning enesekindlust,» selgitas Kravcenko.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles