«Võsareporter»: kiiruga sõlmitud leping tõi kliendile palju tuska

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Võsareporter, 13.09.2010
Võsareporter, 13.09.2010 Foto: Kanal 2

Esmaspäevaõhtuses Kanal 2 hittsaates «Võsareporter» aitas Peeter Võsa Raouli, kes jäi moodsa tehnikaga hätta.

Vahetult enne digipööret helistas Raoulile Viasati töötaja ja pakkus heale kliendile tasuta HD-tüünerit. Juttu oli ka sellest, et kuumakse ei tõuse.

Kui postitöötaja vidina kohale tõi, oli Raouli rõõm nii suur, et ta ei taibanud lepingut läbi lugeda. Ta usaldas, kuna tegemist oli nii suure firmaga ja suuliselt oli läbi räägitud.

Jama oli aga selles, et tüüner oli katki. Raoul viis selle Abja-Paluojalt Tallinnasse garantiiremonti, misjärel tulid pikad kõned klienditelefonile. Selgus, et tüüneri oleks pidanud probleemide korral tagastama 14 päeva jooksul, kuid see aeg kulus klienditeenindajaga suhtlemiseks ja garantiiremondis käimiseks. Samas pidi ta maksma 300 krooni kuus, kuigi telekas pilti ei näidanud.

Võsareporteri sekkumisel lahenes lugu päris kiiresti Raouli kasuks. Digiboksi sai ta ära anda, leping sai lõpetatud ja enammakstud summad arvestatakse tagasi järgnevate maksetega.

Võsat jäi painama mõte, et miks peab tavaline hoolas klient, kes milleski süüdi pole, sellise asja pärast kõikvõimsa televisiooni poole pöörduma.

Viasati kliendisuhete juht vabandas ja selgitas, et tegemist oli inimliku eksitusega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles