Avalikustati Viru Valge disainikonkursi finaali jõudnud kavandid. Vali oma lemmik!

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
AS Liviko avalikustas täna Viru Valge disainikonkursile 414-st esitatud kujundustööst 20 finaali jõudnud kavandit.
AS Liviko avalikustas täna Viru Valge disainikonkursile 414-st esitatud kujundustööst 20 finaali jõudnud kavandit. Foto: Liviko

AS Liviko avalikustas Viru Valge disainikonkursile 414st esitatud kujundustööst 20 finaali jõudnud kavandit. Žürii valitud võidutöö autor ja publiku eripreemia veebihääletuse võitjale antakse üle 25. märtsil Passwordi konverentsil. Žürii valitud võidutöö kujundusega Viru Valget hakatakse tootma kevadel.

Foto: Liviko

Finaali jõudnud töödega saab tutvuda veebilehel www.viruvalgeleht.ee, kus saab kuni 15. märtsini anda oma hääle publiku eripreemia võitja väljaselgitamiseks.

«Konkursitööd olid tehniliselt oskuslikult sooritatud ja võtete poolest mitmekülgsed, alates abstraktsetest mustritest kuni käsitsi joonistatud illustratsoonideni. Kuid hindasime ja otsisime lisaks heale Eesti disainile ka lugu-ideed, mis seda disaini toetaks ja täiendaks,» ütles žürii liige, pakendidisaini agentuuri Koor OÜ Art Director Hannes Paesoo.

«Finaali valitud kavandid olid lisaks professionaalsele teostusele ka läbimõeldud disainiga, mille juures ei olnud juhuslikkust. Sarnaselt meie meeskonnaga tajusid mitmed disainerid Viru Valget rahvuslikkuse ja eestluse kandjana, kuid julgelt pakuti ka teistsuguseid lähenemisi kuni väga modernse disainini välja,» ütles AS Liviko turundusdirektor Liivi Tadolder.

Kõik kujundustööd on esitatud žüriile hindamiseks ilma disainerite nimedeta. Ekspertide žürii valitava võidutöö autor saab auhinnaks 1000 eurot. Lisaks võidutööle antakse välja 300-eurone eriauhind veebihääletuse võitjale ning muid lisa-auhindu. Eripreemiana pannakse välja kahele võistlusel osalejale erialase praktika võimalus reklaamibüroos Age McCann ja pakendidisaini agentuuris Koor.

AS Liviko korraldas Eesti tootedisaini konkursi, eesmärgiga leida kodumaisest viljast valmistatud kvaliteetviinale Viru Valge kogu pudelit ümbritsev kujundus ning vääristada Eesti disainerite tänapäevast loomingut.

Viru Valge limiteeritud eridisainiga pudeli kõrval jäävad turule kõik klassikalise Viru Valge disaini ja unikaalse kujuga klaaspudelid, mis on valmistatud eksklusiivselt Viru Valge jaoks.

Foto: Liviko

2014. aastal võitis Viru Valge mainekal Londoni alkohoolsete jookide konkursil «International Wine and Spirits Competition» (IWSC) kuldmedali. Žürii kirjeldas Eesti teraviljast valmistatud Viru Valget kui puhta, värske ning selge maitsega viina, mille esmasele kergele ja peenele aroomile järgnevad tugevamad lõhnanoodid. Kuldmedal on tunnistuseks Viru Valge maailmatasemel kvaliteedist.

Viru Valge on läbi aegade olnud Eesti rahvuslikku sümboolikat ja identiteeti kandev kvaliteetviin, mille tootmise traditsioonid ulatuvad tagasi 1962. aastasse. Viru Valge on Eesti enimmüüdud kvaliteetviin ja ühtlasi Eestist enim eksporditud viin. Legendi järgi sai Viru Valge eluõiguse tänu Soome Vabariigi presidendile Urho Kaleva Kekkonenile, kes selle maitsest vaimustus. Nimi Viru Valge tuli käibele ligi sajandi eest, kui sellega hakati Soome kuiva seaduse ajal eestimaise päritoluga viina tähistama.

AS Liviko on 117-aastaste traditsioonidega 1898. aastal asutatud kvaliteetalkoholi tootja. AS Liviko on nii Eestis, Lätis kui ka Leedus välja arendanud alkoholi distributsiooni- ja hulgimüügivõrgu, mille kaudu turustatakse omatoodangu kõrval maaletoodavaid brände ka teistelt maailma kvaliteetalkoholi tootjatelt. AS Liviko kuulub Balti riikide kolme suurema alkoholifirma hulka, pöörates tootmise kõrval sama suurt tähelepanu ka alkohoolsete jookide impordile. AS Liviko grupp annab tööd 347 inimesele.

Vaata pilte SIIT ja vali oma lemmik!

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles