Lindexi kevadkampaanias löövad kaasa supermodellid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
„It’s what you do that defines you“ - see on Lindexi 2015. aasta suure kevadkampaania sõnum, mida aitavad edastada supermodellid Christy Turlington Burns, Liya Kebede ja Toni Garrn.
„It’s what you do that defines you“ - see on Lindexi 2015. aasta suure kevadkampaania sõnum, mida aitavad edastada supermodellid Christy Turlington Burns, Liya Kebede ja Toni Garrn. Foto: Lindex

«It’s what you do that defines you» - see on Lindexi 2015. aasta suure kevadkampaania sõnum, mida aitavad edastada supermodellid Christy Turlington Burns, Liya Kebede ja Toni Garrn.

Lindexi kevadkampaania tahab näidata, et tõeline ilu peitub su tegudes, mitte ainult välimuses. Kampaania juhib tähelepanu kolmele ilusale naisele, kes teevad häid tegusid ka väljaspool moemaailma, ja seepärast ongi nad teeninud tiitli super role models.

«Olen aru saanud, et tähtis on see, mida sa teed, mismoodi seda teed ja kuidas sa kasutad seda, mis sul on. Olen see, kes ma olen, ja mulle meeldib, et see kampaania annab sõna igaühele meist kolmest – Tonile, Liyale ja mulle. Me kõik oleme oma modellikarjääri erinevates etappides, kuid teeme ka palju muud kui vaid modellitööd. Usun, et see positiivne näide tõestab, et keegi ei ole vaid see, kes ta pealtnäha tundub, vaid kõigil on võimalik teha palju enamat,» ütleb Christy Turlington Burns.

Peale selle, et Christy, Liya ja Toni on kõik tuntud ja hinnatud modellid, on neil ka sotsiaalne sõnum, mis keskendub peamiselt emadusele ja lastele. Nad osalevad Every Mother Counts, Liya Kebede Foundation'i ja Plan International Because I am a Girl töös. Nende kogu südamest tuleva töö toetuseks müüb Lindex piiratud koguses valmistatud särke #superrolemodel, mille kogu kasum annetatakse nimetatud naisteorganisatsioonidele.

«Otsustasime valida «Supereeskuju» modellideks Christy, Liya ja Toni, sest meie arvates näitab nende suhtumine ja eeskuju meie klientidele selgelt, et ilu ei tähenda üksnes välist, vaid ka sisemist ilu. Kampaania eesmärk on tõsta teadlikkust sellest, et me kõik saame teha head, olgu see suur või väike heategu, ja see on väga tähtis nii Lindexile kui meie klientidele,» rõhutab Lindexi kontseptsiooni- ja turundusdirektor Johan Hallin.

Lindex on võtnud endale sotsiaalseid kohustusi ning toetab selle kampaania ajal organisatsiooni WaterAid, viies läbi kogumisaktsioone kõigis kauplustes ja internetis ning annetades turundusürituste ajal 10% kogu müügisummast.

SuperRoleModel kampaania algab Lindexi kauplustes üle kogu maailma ja e-poes lindex.com 18. märtsil. Sellest saab ka Suurbritannias 27. märtsil avatava esimese Lindexi kaupluse esimene kampaania.

Mis on WaterAid?

WaterAid on rahvusvaheline sõltumatu organisatsioon, mille tegevuse eesmärk on aidata inimeste elu paremaks muuta, parandades maailma vaeseimate inimeste jaoks puhta vee kättesaadavust ning pesu- ja sanitaartingimusi. WaterAid tegutseb 27 riigis üle maailma ja Lindex on alates 2014. aastast olnud selle organisatsiooni partner. Veeprobleem on Lindexi jaoks väga tähtis ja see on ka osa meie pikaajalisest jätkusuutlikkuse  põhimõttest. Osaliselt on see tingitud tohutust veekogusest, mis kasutatakse ära tekstiilitööstuses ja on seega meie tegevuse eeltingimus, kuid põhiline on siiski see, et puhta vee kättesaadavus on inimese jaoks elutähtis.

Vaata videot!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles