Südamliku ja soodsa jõulukingi kampaania sai tuule tiibadesse

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Südamliku ja soodsa jõulukingi kampaania sai tuule tiibadesse
Südamliku ja soodsa jõulukingi kampaania sai tuule tiibadesse Foto: Riina Vaikmaa

Möödunud esmaspäevast algas heade uudiste portaali GoodNews jõuluhõnguline ja heasoovlik kampaania, mis kogub ilusad kingiideed ühte patta ja jagab neid siis lahkelt kõigile. Kogu ettevõtmine sai alguse soovist tuua kodudesse tõelist pühadetunnetust ilma kukile ronivate halvamõttepaharettideta.

 

Jõuluaeg on rahu, vaikuse ja imede aeg. Või vähemalt peaks seda olema. Paraku kistakse meid juba nädalaid enne jõuluvana tulekut ostukarussellile ja igalt poolt, telest, plakatitelt ja arvutiekraanilt, jõllitab vastu nähtus, mida on hakatud halvustavalt nimetama kommertsjõuludeks. Aasta viimastel kuudel, mil me peaksime rahus mõtisklema armastuse ja hoolivuse üle, kihutame sageli hoopis hingevaevast ärritatuna ringi kaubanduskeskustes, naaseme sealt väsinud ja kompsudest ülekoormatud jõulueeslitena.

 

Jõulueelses osturallis on kaks halba ja väsitavat momenti. Paljudel meist ei jätku eurosid, et osta seda, mida arvame kingituse saajale õige olevat. Seega on pühadejärgne aeg inimestele sageli õudusunenägu koos rahakotis vilistava tuulega. Sageli me ei teagi, milline see õige jõulukink peaks olema. See peaks ju saajale rõõmu tooma, aga kas ikka toob? Nii satumegi stressi ja paanikasse selle asemel, et aasta tähtsaimast pühadeajast osakest oma põue libistada. Ja kui lisada see hilissügisene kaamos, siis paljud ehk ohkavad: saaks see jõuluhullus ometigi läbi!

 

Selleks, et jõuluaeg ei kujuneks meeletuks kaubanduskeskustes sebimiseks, mõtles heade uudiste portaal GoodNews välja toreda kampaania, mis peaks meid sellest osturallist välja kiskuma, samas säilitades hingerahu ja andmisrõõmu. Lähedastele on ju võimalik kinkida ka midagi sellist, mis ei tekitaks tühjust rahakotis, kuid paneks kallite inimeste silmad särama. Selleks tuleb lihtsalt pea tööle panna ja midagi vahvat välja mõelda ning seda ka teistega jagada.

 

Juba käimaläinud kampaania jooksul ootab GoodNews inimestelt toredaid ettepanekuid, milline võiks olla see kingitus, mis pole rahaliselt kallis, kuid on samas hinnaline teiste väärtushinnangute järgi. Et see kajastaks armastust, mida me südames tunneme, ja soovi pakkuda teistele rõõmu.
Paljud pered ei saa endale lubada kalleid kingitusi, kuid kingitus on väärikas ja väärt palju, kui see on tehtud südamega! Seepärast on kõik oodatud osalema kampaanias, mis on jõuluhõnguline ja rõõmuks teistelegi: KINGI EESTI RAHVALE SÜDAMLIK JA SOODNE KINGIIDEE NING VÕIDA KA ISE KINGITUSI! 

 

Kampaania lõppedes avaldatakse kõik ideed ja jääb loota, et neist on inimestele abi mõistmisel, et vajame suures koguses armastust, hoolivust, märkamist ja aitamist ning liialt kallid kingitused pole tegelikkuses vajalikud. Head teod ja kingitused ei vaja tingimata vinget rahakotti, kuid kindlasti vajavad suurt ja vastuvõtlikku südant!

 

Loodame, et see on kingitus kogu Eestimaale, kui koonduvad imelised ideed, mis aitavad meie kõigi hingesid liigsest muretsemisest säästa. 

 

Saada südamlik ja soodne kingiidee aadressile info@goodnews.ee või postita kommentaarile GoodNews’i Facebook’i lehel. Kõigi kampaanias osalejate vahel loosib GoodNews koos heade partneritega välja 10 jõulukingitust!
 
 

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles