Mart Sander ütleb, et popmuusikatööstus põhineb enamasti juhusel ja õigete asjaolude kokkulangemisel.
Mart Sander põrutab: ka vaevu viisi pidavast tibist võib teha ilmatuma müügimagneti
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mart Sander räägib, et klassikalise muusika maailm on orienteeritud tulemustele – kui oled juba kord hea, siis lööd ka läbi, aga popmuusikas maksavad tema silmis subjektiivsed väärtused, promo ja imago, vahendab Õhtuleht.
«Ka vaevu viisi pidavast tibist võib teha ilmatuma müügimagneti, käigu see siis läbi voodi või kunstlikult ülespušitud edetabelite,» kommenteerib Sander teravalt.
Lisaks leiab mees, et staari teeb ainult publik, mitte tema ise: «Staar on see, keda armastatakse mitte ainult sel nädalal või sel kuul, vaid truult ja andunult,» kostab mees.