Perekond usub, et Paul Walkeri avariis oli oma osa teemärgistusel

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Auto, milles hukkusid Paul Walker ja Roger Rodas
Auto, milles hukkusid Paul Walker ja Roger Rodas Foto: SCANPIX

Perekond ja õnnetuse rekonstrueerida usuvad, et Paul Walkeri surmaauto sattus tee peal olevate plastikust muhkude tõttu nö vesiliugu.

Walkeri perekonnale lähedased allikad rääkisid TMZ-le, et perekond konsulteeris ekspertidega, kes käisid õnnetuspaigal ning pakkusid välja oma teooria. Nad usuvad, et kihutav auto sõitis mügarike peale, mille järel kaotas juht masina üle kontrolli.

Ekspertide sõnul võivad nimetatud teemärgistused (vaata pilti siit), mida kasutatakse soojemates osariikides eraldusjoonena, tähendada hukatust, kui muhkudereale peale sõita üle 90 miilise tunnikiirusega. Siis võib auto juhitavuse kaotada, umbes nagu kiilasjääl. Lisaks olid Roger Rodase juhtitud Porschel all võidusõidurehvid, mis on peaaegu siledad.

TMZ kaevas välja ka memo, mille Porsche saatis autodiileritele 2004. aastal, hoiatades Carrera GT juhitavusprobleemide eest: «See masin ei või sõita üle külilioleva õllepurgi. See purustab purgi, mis kahjustab süsinikkiust aluspaneele. Sellega sõites pead väga teadlik olema teekattest, millel sa sõidad (lohud, löökaugud, rööpad jne). Carrera GT on nii lähedal võidusõiduautole, kui me teha saame. Sellel autol on ka kõik võidusõiduauto nõrgad küljed.»

Politsei pole avarii detaile veel avalikustanud. Küll aga on teada, et õnnetuspaigas oli kiirusepiiranguks 45 miili tunnis, kuid Rodase ja Walkeri auto liikus vähemalt kaks korda kiiremini.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles