Kolmikud ja Liisi Eesmaa kütavad kirgi uues Fizz reklaamis

Anu Saagim
, peatoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sõbrapäeva ehtebasaar Viru Keskuses 13.02.10 - - disainer Liisi Eesmaa
Sõbrapäeva ehtebasaar Viru Keskuses 13.02.10 - - disainer Liisi Eesmaa Foto: Jelena Rudi

Äsja turule tulnud Fizz Passion Cooleri reklaamis näeb lisaks tantsivatele kolmikutele ka Eestis tuntust koguva noore moelooja Liisi Eesmaa kostüüme.

Alles eelmine nädal Kadriorus moeetendusel enda kollektsiooni presenteerinud Eesmaa sõnul on kostüümid spetsiaalselt klipi jaoks loodud. Nagu reklaami taustal kõlavast  «my passion is cooler that yours»  fraasist arvata võib on põhirõhk kirgede kütmisel.

«Esimene roosa on neist kõige magusam ja vallatum,» kommenteerib enda loomingut Eesmaa. «Seal ristasin omavahel naiselikkuse ja mundriteema, tulemuseks põnev marionett-nuku outfit.»

Teise kostüümi inspiratsiooniallikaks said Eesmaa sõnul püramiidid, arhitektuur, valgus ja kosmoseodüsseia.

«Kolmas kostüüm on apokalüptiline, neist kõige salapärasem, tumedam ja maagilisem. Selle jaoks ammutasin inspiratsiooni inkadest ja eksootilistest lindudest. Ja kaneelist!»

Eesmaa sõnul peitub klipis ka ilunipp selleks suveks: «Ole omanäoline ja katseta! Riietumine peab olema fun! Mina soovitan kanda värve, leida oma isikupärane stiil ja lasta ennast võimalikult vähe trendidest häirida.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles