Paris Hilton on feministide jaoks liig mis liig

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Paris Hilton Brasiilia õllereklaamis
Paris Hilton Brasiilia õllereklaamis Foto: AFP/SCANPIX

Brasiilia naisõiguslaste arvates on USA megabeibe Paris Hiltoni reklaamidega liiale mindud.

Brasiilia feministid nõuavad õllereklaamide eemaldamist, kus reklaamnäona on kasutatud Hiltonit, kirjutab news.com.au.

Devassa õlle reklaamis kannab Hilton lillat värvi minikleiti, tantsib ning hõõrub õllepurki seksikal viisil enda vastu. Lõpuks viskab ta end lausa põlvili ning väänab oma keha muusika rütmis.

Skandaal tekkis sellest, et Brasiilia seaduste kohaselt ei tohi õllereklaamides näidata naisi kui seksuaalobjekte.

«See reklaam solvab ja alavääristab naisi, eriti veel blondide juustega naisi,» arvasid feministid.

Reklaamide sisu eest vastutava eraagentuuri Conari esindaja Eduardo Correia  sõnul on paljudes Brasiilia õllereklaamides näha bikiinides modelle, kuid samas on kontekst sobiv – tegevus toimub rannas.

«Hiltoni reklaami juures ei ole probleemiks mitte riided, vaid see, kuidas seal seksikust on kujutatud. Bikiinides naine rannal on tavapärane vaatepilt, kuid minikleidis naine võib olla lausa väljakutsuvalt seksikas. Kõik sõltub kontekstist,» nentis Correia.

Cornar on oma 23 aasta pikkuse eksistentsi ajal uurinud rohkem kui 7000 skandaalimaigulise reklaami juhtumit.

Devassa, mis tõlkes tähendab «üleannetu», õlut valmistab firma Grupo Schincarilo.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles