Vene miljardär asutas meediaväljaanded snoobidele

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mihhail Prohhorov
Mihhail Prohhorov Foto: Reuters / Scanpix

Vene miljardär asutas ajakirja, veebilehekülje ja kaabeltelekanali Snob, mis kõik on mõeldud eelkõige peene elustiili harrastajatele.

22 miljardi dollari (215 miljardit krooni) suuruse varandusega Mihhail Prohhorov kulutas nende käivitamiseks 150 miljonit dollarit (1,4 miljardit krooni), kirjutab Reuters.

«Ajakiri, telekanal ja veebileht on mõeldud neile, kes naudivad jõukat elustiili ja kes on edukad,» lausus firma Snob tegevjuht Andrei Šmarov.

42-aastane Prohhorov pani oma varandusele aluse pöördelistel 1990. aastatel, ostes endise Nõukogude Liidu ettevõtteid kokku võileivahinna eest.

Majandusajakirja Forbesi maailma rikkaimate inimeste nimekirjas on Prohhorov 24. kohal. Miljardär on Norilskis asuva maailma suurima niklit tootva tehase ja Venemaa suurima kullatootja Polys Gold üks omanikke.

Firma Snob tegevjuhi Šmarovi kinnitusel ei tähistata  Venemaal sõnaga «snoob» peenutsejat ja keigarit.

««Snoob» tähendab siin isikut, kes on ennast ise üles töötanud ja kelle on selle tõttu õigus olla elitaarne,» selgitas venelane.

Šmarovi sõnul jõuavad ajakiri ja veebilehekülg lugejateni selle aasta suvel. Telekanal loodetakse käivitada sügisel.

Prohhorov jõudis maailma meediasse 2007. aastal, mil prantsuse politsei ta suusakuurordis Courchevelis arreteeris. Mehele esitatis süüdistus seksi ostmises, kuid kuna ei leitud tõendusmaterjali, siis ta hiljem vabastati.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles