Vene miljardär asutas ajakirja, veebilehekülje ja kaabeltelekanali Snob, mis kõik on mõeldud eelkõige peene elustiili harrastajatele.
Vene miljardär asutas meediaväljaanded snoobidele
22 miljardi dollari (215 miljardit krooni) suuruse varandusega Mihhail Prohhorov kulutas nende käivitamiseks 150 miljonit dollarit (1,4 miljardit krooni), kirjutab Reuters.
«Ajakiri, telekanal ja veebileht on mõeldud neile, kes naudivad jõukat elustiili ja kes on edukad,» lausus firma Snob tegevjuht Andrei Šmarov.
42-aastane Prohhorov pani oma varandusele aluse pöördelistel 1990. aastatel, ostes endise Nõukogude Liidu ettevõtteid kokku võileivahinna eest.
Majandusajakirja Forbesi maailma rikkaimate inimeste nimekirjas on Prohhorov 24. kohal. Miljardär on Norilskis asuva maailma suurima niklit tootva tehase ja Venemaa suurima kullatootja Polys Gold üks omanikke.
Firma Snob tegevjuhi Šmarovi kinnitusel ei tähistata Venemaal sõnaga «snoob» peenutsejat ja keigarit.
««Snoob» tähendab siin isikut, kes on ennast ise üles töötanud ja kelle on selle tõttu õigus olla elitaarne,» selgitas venelane.
Šmarovi sõnul jõuavad ajakiri ja veebilehekülg lugejateni selle aasta suvel. Telekanal loodetakse käivitada sügisel.
Prohhorov jõudis maailma meediasse 2007. aastal, mil prantsuse politsei ta suusakuurordis Courchevelis arreteeris. Mehele esitatis süüdistus seksi ostmises, kuid kuna ei leitud tõendusmaterjali, siis ta hiljem vabastati.