«Suvereporter» seljatas Vabadussõja võidusamba avamise

Hendrik Alla
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Suvereporter» läheb eetrisse.
«Suvereporter» läheb eetrisse. Foto: PM/SCANPIX BALTIX

Võrreldes maikuuga istusid Eesti elanikud juunis teleri ees natuke vähem, keskmiselt 3 tundi ja 17 minutit. Mais oli vastav näitaja 3 tundi ja 35 minutit.


Vaieldamatult populaarseim kanal on endiselt Kanal 2, mille meelelahutuslik uudistesaade «Suvereporter» kogus 164 000 vaatajat, informeerib TNS Emor. Tihedalt järgneb ETV üle kantud Vabadussõja Võidusamba avamine 158 000 jälgijaga, kolmandal kohal püsib Kanal 2 «Võsareporter» 156 tuhande huvilisega.

Esikümnesse mahtusid veel saated «Valimiste õhtu», «60 X IFF», «Võidupüha Paraad» (kõik ETV), «Suur lotokolmapäev», «Võsareporteri huumori-eri», «Suvereporter+» ja «Kaks kanget. Eesti rekordid» (kõik K2). TV3 vaadatuim saade, mängufilm «Ämblikmees», saadete edetabelis alles 15. kohal.

Kanalite arvestuses eelistasid eestlased Kanal 2 (30,2%), järgnesid TV3 (22,4%), ETV (21,0%), keskmine vaatamisaeg päevas 2 tundi, 59 minutit. Mitte-eestlased jagasid oma aega PBK (29,8%), RTR Planeta Baltic (8,3%) ja NTV Mir (7,3%) vahel, jälgides helesinist ekraani päevas 3 tundi ja 56 minutit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles