Google hakkab ennustama filmide edu

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Parima filmi Oscari nominent: «Django Unchained» (pildil Jamie Foxx ja Leonardo DiCaprio)
Parima filmi Oscari nominent: «Django Unchained» (pildil Jamie Foxx ja Leonardo DiCaprio) Foto: SCANPIX

Otsingumootor Google töötab selle nimel, et hakata tulevikus ennustama, missuguseid filme saadab kinos menu ja missuguste suhtes jäävad vaatajad ükskõikseks.

Google'i ennustusmeetod oleks lihtne - pärast seda, kui filme tutvustavad videolõigud on riputatud Internetti, saab Google teha ülevaate sellest, kui palju on neid filme otsitud, vahendab Menu. Seejuures vaadataks otsingunumbrid üle kuu aega enne filmide linastumist.

Google'i kinnitusel on meetod tõhus ning seda on omal käel ka varem proovitud.

«Kui filmitootjad arvasid, et «Magic Mike» toob esilinastuse nädalal sisse 15-20 miljonit dollarit, näitas otsingumootori statistika, et see võib sisse tuua ligikaudu 40 miljonit dollarit. Esilinastuse nädalal teenis film 39 miljonit dollarit,» selgitas Google'i esindaja Jennifer Price.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles