«Indiana Jonesi» treiler on osutunud menukaks

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Harrison Ford uue filmi «Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull» võtteplatsil
Harrison Ford uue filmi «Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull» võtteplatsil Foto: Reuters / Scanpix

Uue filmi «Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull» reklaamtreiler on osutunud menukaks.

Filmi tootnud Lucasfilm ja Viacom riputasid selle pärast esitlust saates «Good Morning America» üles internetti, kirjutab AP.

Lisaks saab reklaamklippi näha ka üle maailma mitmetes kinodes ning telereklaamina.

Paramount Picturesi esindaja hinnangul vaadati treilerit juba esimesel nädalal rohkem kui 200 miljonit korda.

Filmi turustajate sõnul on nad treilerit vaadanute arvuga rahul ning lisasid, et tavaliselt on neti kasutajad ka potentsiaalsed kinokülastajad.

«Indiana Jones on selline tegelane, kelle seiklused huvitavad inimesi vanuses 8 – 80 eluaastat,» leidsid filmi teinud.

«Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull» reklaamtreilerit vaata siit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles