Helen Adamson jäi Martini-tüdruku tiitlist napilt ilma

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Helen Adamson
Helen Adamson Foto: Martini

Täna avaldati kuid kestnud Martini Royale Casting talendijahi võitja, kelleks on hispaanlanna Bárbara González. Uus naisstaar selgitati välja Milanos, Martini Terrazzas toimunud finaalis, kus Eestit esindas seitsme finalisti seas ka Helen Adamson.

«Mul on Bárbara üle äärmiselt hea meel. Ta on väga särav, siiras ja niivõrd positiivne isiksus, et tema hea energia paneb inimesi tema ümber end hästi tundma. Oma lihtsuse ja omapäraga võlub ta kindlasti kõiki! Ta on igati võitu väärt,» ütles Helen. «Olen äärmiselt liigutatud mulle avaldatud toetusest ning tänulik kõigile, kes minu poolt hääletasid ja mulle kaasa elasid. Tänu teile sain ma elu kogemuse Milanos!»

Bárbara González saab auhinnaks 150 000 eurot, 12 paari prantsuse kingadisainer Christian Louboutin’i kingi ning 12 komplekti disainerrõivaid. Lisaks on Bárbara Gonzálezel au olla järgmisel aastal Martini 150. sünnipäeva-aasta kõneisik ning reklaamnägu. Varem on Martini reklaamnägudeks olnud maailmakuulsad staarid, nagu Charlize Theron, Naomi Campbell ja Monica Bellucci.

Martini uus naisstaar, 27-aastane Bárbara González on esindanud Hispaaniat nii Sydney kui ka Pekingi olümpiamängudel rütmilises iluvõimlemises, kuid on nüüd sihiks seadnud näitlejaks saamise.  

Martini Royale Casting talendijahi uus naisstaar tehti teatavaks Milanos, kuulsas Martini Terrazzas, kus on enam kui viimase poole sajandi jooksul vastu võetud maailma kõige hiilgavamaid staare ja kuulsusi.

Martini Royale Casting talendijaht oli ülemaailmne otsing, et leida naist, kes kehastaks kõige paremini Martini filosoofiat «Õnn on elustiil». Enam kui 3500 kandidaadi seast valis rahvusvaheline žürii eesotsas prantsuse kingadisainer Christian Louboutiniga välja 28 naist, kes osalesid Martini talendijahi poolfinaalis Ibizal. Milanos toimunud lõppfinaali pääsesid Facebooki rahvahääletuse tulemusel neli ning žürii valikul kolm naist.

Martini asutati enam kui 140 aastat tagasi itaallaste Luigi Rossi ja Alessandro Martini koostöö tulemusena. Martini vermuteid ja vahuveine turustab üks maailma suurimatest alkohoolsete jookide tootjatest Bacardi Limited. Eestis esindab Bacardi tooteid, sealhulgas Martinit, AS Liviko.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles