Reklaamifirma pilab võrdõiguslikkuse volinikku

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kas sellise reklaamkampaaniaga oleks Mari-Liis Sepper rahul?
Kas sellise reklaamkampaaniaga oleks Mari-Liis Sepper rahul? Foto: Facebook

Tänases Ekspressis kirjutati võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise volinikust Mari-Liis Sepperist, kes asus pärast talle tulnud kaebuseid ründama Apollo raamatupoodi, öeldes, et letid on vastuolus riiklikku soolise võrdõiguslikkuse poliitikaga.

Soolistele stereotüüpidele tuginev raamatute väljapanek (näiteks eakatele naistele soovitatakse kokaraamatuid vms) kinnistavat eelarvamusi mehe-naise, tüdruku-poisi rollidest ning neile sobivatest tegevustest ja huvidest, kirjutas Ekspress.

Eesti juhtivaid reklaamiagentuure Imagine haaras võimalusest ja postitas Facebooki ringlema oma nägemuse, kuidas võiks Apollo reklaamkampaaniad välja näha nii, et Sepper ja temaga nõus olijad rahul oleks.

Humoorikat pilti näeb siit. Kuidas meeldib?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles